[vc_row][vc_column offset=”vc_hidden-lg”][mega_main_menu animation=”mega_main_sidebar_menu”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”110px”][vc_column_text]

Politica de retur

 

 

Conform Ordonanței nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele se returnează în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. În situația menționată mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile calendaristice de la recepția acestuia și poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub formă de voucher. În aceste cazuri, valoarea în bani returnată, produsul înlocuit sau returnarea contravalorii sub formă de voucher, se referă strict la costul produselor, exclus taxele de expediție.

Plata transportului aferentă produsului returnat sau a produsului trimis pentru înlocuire îi revine clientului.

În cazul în care se optează pentru:
• Înlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil urmând să fiți contactat de unul dintre colegii noștri pentru comunicarea statusului noii livrări.
• Rambursarea contravalorii produsului, aceasta va fi făcută în termen de 1-2 zile de la recepționarea produselor returnate.

La retur sunt acceptate doar produsele care respectă intocmai forma în care ele au fost livrate, insoțite de factura de achiziție.

Nu se admit la retur:
• Produse care au fost desfăcute.
• Produse care au fost testate sau utilizate.
• Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse.
• Produse cu ambalajele deteriorate în orice fel.
• Produse achiziționate de la alte magazine.
• Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factură sau bon fiscal).

Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare ți nu ne permite re-comercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. Aceste măsuri sunt specifice produselor cosmetice întru-cât termenul de valabilitate al acestora se calculează începând cu prima deschidere a ambalajului, iar odată cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de viruși prin transferul produsului altei persoane.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

• Asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus.
• Contactați Klepachpro Romania (Oprișcan Anamaria-Ruxandra Întreprindere Individuală) prin email la adresa: klepach.pro.ro@gmail.com sau telefonic 0752.982.681
• Ambalați produsul corespunzator pentru ca acesta să fie ferit de șocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în formă necorespunzătoare datorată ambalării defectuoase nu vor putea beneficia de garanția returnării.

Expediați coletul la adresa: Loc. Avrig, Jud Sibiu, str. Cânepii nr.34, telefon 0752.982.681, prin orice serviciu de curierat rapid. Nu se acceptă la retur colete cu plata ramburs.

După recepționarea coletului veți fi contactat(ă) de un membru al departamentului Relații Clienți care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.

Dacă produsul (produsele) nu respectă întocmai condițiile menționate mai sus, compania noastră își rezervă dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade în sarcina clientului.

! În situația în care un client refuză primirea a cel mult 2 comenzi plasate pe site-ul www.klepachpro.ro, ne rezervăm dreptul de a nu mai onora viitoarele comenzi cu livrare prin curier.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]

Meniu Principal